GOLDI



Chwila ciszy i znów tu jestem.
Powróciłam , po krótkim ''urlopie'' w Polsce. 
Nie lubię takich podróży, są zbyt męczące fizycznie i psychicznie. Oderwałam się nieco od komputera i codzienności, co nie znaczy, że odpoczęłam. Jak zwykle przy takich wyjazdach człowiek musi wyganiać się po urzędach. 

Dziś powracam z fotkami zrobionymi jeszcze przed wyjazdem.

Komin, który ma swoją premierę zdobyłam dzięki mężowi. Wygrał go dla mnie w konkursie u MAI brand store. Świetna jakość, wzór. MEGA!













płaszcz / coat - Romwe
sweterek / sweater - Atmosphere
jeans - House
botki / boots - Jonak / Sarenza
torebka / bag - Marmollada
okulary / sunglasses - Giant Vintage
komin / shawl - MAI brand store 

5 komentarzy:

  1. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tak,komin -cudo!
    a jakie okulary! :) aaaaaaaaaaaaa!
    niebieskości love

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny płasz a okulary.. czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszcz świetnie współpgra z kolorystyką zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger