Green jacket


W ostatnim czasie co raz więcej mam pisze mi, że z przyjemnością odwiedzają bloga ze względu na Lisę. Jest to dla mnie mega mega meeeeeeeeega pocieszające, że nie zanudzam i nie zaśmiecam bloga. Ufff.. a już myślałam ;)
Poniższa zielona kurteczka pochodzi z Zary ale nie z działu dziewczęcego a chłopięcego. Kurteczkę Lisa dostała po swoim wujku, czyli synku mojej Chrzestnej. 
Niedawno przeglądałam zawartość szafy Lisy i już myślałam, że z niej wyrosła ale na całe szczęście rozmiar 78 leży na niej w sam raz. Bo kto powiedział, że ciemna zieleń jest tylko dla chłopców? ;)








kurtka / jacket - ZARA boys
tunika / tunic - Next (second hand)
leggisy / leggings - H&M
dziecięce botki / boots - Next (second hand)
chusta / shawl - H&M
spineczka / hairband - Momilio

9 komentarzy:

  1. Lisa jesteś cudowna! A kurteczka jest czadowa! Dla dziewczynki oczywiście pasuje jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. butelkowa zieleń :)
    Monia ,ja też lubię podglądać Lisę, mimo ,że nie mam dziecka.
    cudne zwierzaczkowe gatki! ach!
    a kiedy będzie liskowa Lisa? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Slodziak z niej <3
    Podoba mi sie kolor zielony , a kurteczka wymiata . Często kupuje na dziale chłopięcym :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurteczka ( szczególnie kolor) i buty też są boskie ... Ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger