Irregular Choice


 Zmiana fryzury.
Czasami z takiego przymusowego wyjazdu do Polski można wyciągnąć jakieś pozytywy, np. udać się do swojego fryzjera.

Tak też zrobiłam. Pomyślałam, a nuż, może będzie jakiś wolny termin. 
Następnego dnia wyszłam z nową fryzurą, której wcale nie planowałam.
Lubię takie odmiany, lubię swoją fryzjerkę i to co zawsze potrafi zmajstrować na mojej głowie.

A stylizacja taka zwykła ale buty już nie takie zwykłe. 
Irregular Choice potrafi zaskoczyć.

PS. Zachęcam do udziału w konkursie z Oasap. Do wygrania 1 z 3 jesiennych kardiganów. Klik







bluzka / shirt - Sinsay %
spodnie / jeans - ZARA
torebka / bag - Marmollada
okulary / sunglasses - Giant Vintage
tenisówki / shoes - Irregular Choice / Sarenza

14 komentarzy:

  1. Buty rewelacja ♡ Chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty przecudowne, zazdrość odczuwam! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i Ja właśnie poszukuję takiego fryzjera, który co by spojrzał na mnie i wiedział co i jak ... świetnie wyglądasz :) /PaulinaK.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna fryzura :) a buty szałowe !

    OdpowiedzUsuń
  5. "a nuż" a nie "nóż". Nie ma to nic wspólnego z nożem i widelcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawienie, nie zauważyłam a pisałam na szybko ;)

      Usuń
  6. ładna odmiana ;)
    ach te buty!
    ach te okulary!
    ach ta torba!
    ach ta Monia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, a fryzura- także rewelacja! no i do tego te okulary...dodają Ci pazura;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryzura <3 i reszta tez super jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie to super jest w każdej fryzurze! A buty obłęd! Idealnie pasują do ciebie :-)
    Madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj sobie sama włosy wyrównywałam i mam podobną fryzurę :)...tyle, że z dłuższą grzywką.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty fantastyczne. Zawsze chętnie oglądam buty Irregular Choice, chociaż sama chyba nie miałabym odwagi ich założyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. buty wymiatają

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spodnie, super wszytko w ogóle!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger