Jak zapakować prezent dla koleżanki.


Chyba minęłam się z powołaniem bo zamiast tracić czas na duperele mogłabym pakować ludziom prezenty, poważnie! 
Nie umiem wypisać swoich emocji, które siedzą we mnie i buzują jak bąbelki w szampanie. Ehh, szkoda, że tak rzadko mogę to robić ;)

Poniższy prezent pakowałam bardzo mi bliskiej koleżance a taki czarny kołnierzyk ze złotymi wstawkami można dostać w Studiopomyslow.pl.





Papier - Ikea
Tasiemki - Tchibo
Turkusowa koronka - Nanu Nana
kołnierzyk - Studiopomyslow.pl

10 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy jest ten papier w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie ta taśma klejąca bylo by całkiem ok... Masz tajne pomysly, ale te kolorowe taśmy psują cały efekt, tak jak przy poprzednich opakowaniach. Oklejone dyskretniej zwykła taśmą, albo klejem da na pewno lepszy efekt, a tak, z całym szacunkiem, wygląda jak fantazja dwulatka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję twoją opinię ale osobiście wolę swój pomysł, dziękuję za wyrażenie swojego zdania :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niby prosto ale masz talent do takich rzeczy, poważnie!
    Madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  5. sorry ale z tą tasma nie wygląda najlepiej

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też wolałabym bez taśmy - ale właśnie to rzecz gustu ;) pewnie skleiłabym to jakoś inaczej, ale sam papier w kropki i koronka super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby nic takiego, a wygląda to bardzo uroczo :) Chciałabym dostać taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger