VANS / DOTS


Po raz pierwszy od bardzo długiego czasu postanowiłam zadbać nieco o siebie, na pierwszy ogień poszły zakupy, bo we własnej szafie najbardziej potrzebowałam dobrego zaopatrzenia na nadchodzącą zimę.

W szafie zawsze miałam multum rzeczy na lato i minimum na zimę. Dlatego w tym roku chciałam dotrzymać sobie obietnicy i kupić kilka dobrych swetrów. 

I właśnie tej obietnicy dotrzymałam. 

A skoro mowa o ciuchach... na FB umieściłam kolejne rzeczy do wyprzedania, takie wietrzenie szafy, dlatego osoby zainteresowane odsyłam do facebook'a . Wyprzedaż kończy się 19 listopada! :)





płaszcz / coat - Jessica Buurman
sweter / sweater - Sinsay
szalik / shawl - Second hand
spodnie / pants - Romwe
tenisówki / shoes - Vans / Sarenza
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - Roxy / Sarenza

13 komentarzy:

  1. Fajnie wszystko razem wygląda. Buciki mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niepowtarzalny plaszcz! wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zimno Ci w tych bucikach? :(
    Całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie ma zimy ja też śmigam jeszcze w trampkach

      Usuń
  4. cudowne kolory!! Wspaniałe okulary!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne połaczenie. Bardzo podoba mi się taka stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. heart pod płaszczykiem z ustami :)
    i buty!

    a pokoik Lisy się już tworzy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! :) Fajnie połączyłaś te Vansy z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow wyglądasz jak z okładki! A buty cudowne! :-*
    Madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  9. a teraz proszę to wszystko ściągnąć i przekazać mnie, bo też chce tak bosko wyglądać! :D
    tak serio: mocno przypadł mi do gustu ten strój, jest świetny! i w tym momencie proszę wrócić do punktu pierwszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubierasz się bardzo oryginalnie, uwielbiam Cię za to!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój płaszcz jest obłędny! I podoba mi się połączenie tego fasonu z butami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger