Eclipse


Tego roku mamy późną jesień bo jak widać pogoda jest przednia a ja chadzam w balerinkach... Na dodatek w swoich pierwszych takich butach ;)


Nigdy nie przepadałam za takimi butami, nie widziałam ich u siebie albo nie potrafiłam ich nosić. Tym razem zaryzykowałam i przy składaniu zamówienia na Sarenza dodałam je do zakupów. Cena była fajna więc czemu nie, dodatkowo przekonał mnie ich kolor. 

Na ostatnim zdjęciu podziwiajcie buta R. chyba chciał być częścią tego outfitu ;) 





bluzka / blouse - Sinsay %
kamizelka / vest - Jessica Buurman
spodnie / pants - H&M %
balerinki / shoes - Eclipse / Sarenza
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - Roxy / Sarenza

4 komentarze:

  1. Spodnie są świetne!!! Muszę się udać do H&M

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka wydaje się ciekawa :)
    łaaaadnie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger