Flowers jeans


Jeansy w kwiaty, płacz w usta, ludowa chusta w kwiaty i vansy w kropki.... miksując wychodzi nam jeden wielki chaos a ja taki chaos lubię najbardziej.
Jeansy w kwiatki to moja nowość, zakupione na dziale dziecięcym w H&M po promocji, które upolował je dla mnie mąż (on zawsze wie co mi się spodoba) . 
Swoją ludową chustę odkopałam po długiej przerwie z wieszaka, tak jak samo jak zieloną torbę by Marmollada . ( właśnie luknęłam na profil Marmollada i zauważyłam , że wyszła wersja jesienna torebek tN , którą pokochałam od razu . Mimo, że są to stonowane kolory to uważam , że są mega!! - klik )

Resztę znacie a ja zamiast przynudzać pod pretekstem, że wypada coś nabazgrolić po prostu skończę pisać ;)





płacz / coat - Jessica Buurman
chusta / shawl - Retrovintageshop
jeans - H&M (kids)
tenisówki / shoes - Vans / Sarenza
torebka / bag - Marmollada
okulary / sunglasses - Giant Vintage


5 komentarzy:

  1. lubię ten Twój misz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chusta i spodnie mi się podobają

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. R. wie co dobre :D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger