Funny socks



Trend śmiesznych wzorów na ubraniach pokochałam od samego początku.. zresztą nie tylko śmieszne wzory ale i dziwne dodatki jak okulary, naszyjniki. Uwielbiam takie rzeczy, chodź nie raz mąż patrzył na mnie z krzywą miną sugerując, czy zamierzam tak wyjść na ulicę ;P

Nie oszukujmy się, niektóre z tych rzeczy mam bo mam, ''może kiedyś mi się przyda''. Kiedyś byłam mistrzem zbierania dziwnych śmieci. 









t-shirt - H&M
płacz / coat - Jessica Buurman
spodnie / pants - Romwe
torebka / bag - Recycled by Lenka
okulary / sunglasses - Giant Vintage
skarpetki / socks - Oasap
szalik / shawl - Szaleo
naszyjnik / necklace - Oasap
buty / shoes - Irregular Choice / Sarenza

12 komentarzy:

  1. Świetny zestaw , taki kolorowy i pozytywny :)
    Zapraszam również na mojego bloga http://aveennfashionn.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam ubrania z takimi wzorami ! dzięki nim ulice nie są takie szare :)
    A stylizacja - bomba ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie Moni,to wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super szaleństwo :)

    http://fashmatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladasz

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jest szał wszystkiego ale i tak to świetnie wygląda :D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna eksplozja kolorów, wielbię! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ponurą jesień świetna eksplozja kolorów. A naszyjnik extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Someone told me not to separate socks from the trousers because they should match each other and not the socks with the shoes. The fabrics are different. But it really still looks good though. Now you are confusing me! :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger