Jesień i Lisa w moim obiektywie


W dzieciństwie pokochałam bajki Disney'a. Każdej niedzieli wyczekiwałam na 'tą' godzinę by usiąść przed tv i obejrzeć to co telewizja nam przesyła. Czasem zamiast bajek puszczali nudne filmy wytwórni Disney, co kończyło się wyłączeniem telewizora..

Cechę tę odziedziczyła po mnie Lisa. Jej ulubioną bajką jest Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków. Potrafi oglądać ją przez siedem dni w tygodniu po 3/5 razy na dzień. I nie piszę tu, że całymi dniami siedzi przed TV i ogląda namiętnie bajkę, wygląda to mniej więcej tak, że bajka sobie leci a ona sobie hasa po pokoju, rzuca okiem na telewizję po czym siada na samochodzik i ciągle coś robi a gdy leci jej ulubiony moment (śpiewające krasnale/ królowa wydająca rozkaz/ krasnale w kopalni) leci do telewizora i jak zahipnotyzowana ogląda bądź się śmieje i tańczy. Żadna inna bajka nie wciąga jej tak jak ta. Każda próba włączenia innej bajki kończy się żalem.


Cieszy mnie niezmierne fakt, że nie wciągają jej nowoczesne idiotyczne bajki, które proszą się o pomstę do nieba. 

Tymczasem chwalę się ostatnimi fotkami z których tak dawno nie byłam zadowolona jak teraz.

Ktoś pytał, czy Lisa przyzwyczaiła się do noszenia czapek. Wszystko zależy od jej humoru, czasami ponosi czapkę przez pięć minut a czasami przez pół dnia. Ważne, że robi postępy :)













sweterek / sweater - C&A
tunika / tunic - Next
legginsy / leggings - ?
kamizelka / vest - ZARA %
komin / shawl - Dawanda
czapka / cap - second hand
kalosze / shoes - AIGLE / Sarenza

8 komentarzy:

  1. Ale słodka:) ja tez wciąż kocham bajki Disneya:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ubranie na cebulkę,to jest to!
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kaloszki idealne na taką pogodę :) a co do bajek to też uwielbiam te stare poczciwe baje :D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger