PAPER BAG


Chyba zacznę tworzyć listę pt: Sto sposobów by dziecko nie zdejmowało czapki ;) 
Zadziałała zwykła szara torebka bo bluzce The Holly Polly (wpis z bluzką tutaj), która zajęła rączki Lisy. Mała dama była nią tak zaciekawiona, że nie poczuła czapki na głowie (przynajmniej tak mi się wydaje)...

Uwielbiam te dni, kiedy w zdjęciach tworzy mi się jakaś historia, ciekawe miejsce, nawet to brzydkie szare i obdarte podwórko, które kryje w sobie jakąś historię. 


Pisząc ten wpis przypomniało mi się, że chyba z godzinę zastanawiałam się czy wyjść na dwór i zabrać ze sobą aparat, czy jednak zostawić go w domu...dylematy.

Jeśli są tu jakieś mamy czytające wpis polecam jesienny konkurs - klik 














sweterek / sweater - C&A
kamizelka / vest - ZARA% 
szalik / shawl - Dawanda
leginsy / leggings - H&M
czapka / cap - H&M
buty / shoes - Deichmann

7 komentarzy:

  1. Moja Zytka dostaje do łapki jakiś smakołyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcecie czasem czerwonej czapy i szalika, bo na nas małe...

      Usuń
  2. sama muszę sobie sprawić taką czapę :D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ma czapurę! :)
    może się przyzwyczai i polubi ciepełko na główce podczas jesienno-zimowych spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam dzieciaczki, które są tak ubrane <3 cudownie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger