RED HEAD


Dawno nie nosiłam sukienek, dlatego postanowiłam to zmienić...

Lubię takie dziewczęce looki z warstewkami. Letnia sukienka, grubsze rajstopki, sweterek, jakaś kamizelka ewentualnie marynarka i wygodne botki. Ostatnio będąc na zakupach, zauważyłam właśnie taką letnią sukienkę na wyprzedaży, pomyślałam czemu nie. 









bluza / sweatshirt - Reserved
sukienka / dress - H&M
szalik / shawl - second hand
okulary / sunglasses - Giant Vintage
rajstopy / tights - H&M
botki / boots - Jonak / Sarenza
kamizelka / vest - Jessica Buurman
torebka / bag - ?

8 komentarzy:

  1. Super stylizaja. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeans zawsze spoko! A te włosy - cudo. :)

    U nas nowy post - tym razem stylizacja męska, zapraszamy serdecznie. :)
    http://na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale nie widać za bardzo tej sukienki ;( a szkoda
    ja też lubię takie połączenia, więc bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ją pokażę, nie pomyślałam o tym aby ją odsłonić kamizelką ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger