Smile please



Ostatnio z mężem stwierdziliśmy, że Lisa już nie uśmiecha się tak jak kiedyś, teraz jest z niej poważna mała pannica, która woli zmarszczyć brwi i się buntować niż być słodkim dzieckiem...
Aż tu nagle, uwieczniłam jej szczery uśmieszek na zdjęciach. Co prawda nie był on skierowany do mnie, czy do zdjęć a do starszej miłej Pani przechodzącej obok. Wykorzystałam okazję i zrobiłam zdjęcie.


Zaczął się okres buntu, więc daję jej czas , w końcu okres przeminie i wróci moje uśmiechnięte i pogodne dziecko :)

Za 2 dni kończą się aukcje allegro z ciuszkami po Lisie, może ktoś coś? 
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=16843156






parka  - ZARA %
sweterek / sweater - C&A 
sukienka / dress - second hand
rajstopki / tights - H&M
szalik / shawl - Dawanda
buty / shoes - Deichmann

9 komentarzy:

  1. Aww so cute and adorable! :) Maybe you could check out my blog? Thefashionistadiygal.blogspot.com. I would be delighted if you followed me on GFC, and of course I will always follow back to anyone who asks. Be sure to leave a comment on my latest post! Look forward to seeing you there! :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam wpisy z Twoim brzuszkiem i to, że znaleźli się i tacy - co wątpili w prawdziwość Twojej ciąży ;) a teraz Lisa już sama biega, szok jak te dzieci szybko rosną;) ciesz się nią, póki nie zaczął się jej "nastoletni okres buntu" ;) wtedy to będą dopiero fochy ;)) pozdrawiam, świetne butki ma i parka też cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz jak mi przypomniałaś tych co wątpili :D Aż się zaśmiałam na głos! Brawo za pamięć i dziękuję za rozweselenie mi twarzy ;)

      A czas leci strasznie szybko, to fakt!

      Dziękuję za miłe słowa! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Lisa ma tak piękny uśmiech! <3
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiech pierwsza klasa, ale wiesz co jest słodkie w tych zdjęciach? Te przybrudzone rajstopki na kolanach...;) To jest najwspanialsze....pewnie zaliczyła kilka upadków albo wspinała pupe gdzies wyżej. Uwielbiam to w dzieciach;) Ile razy bym pięknie nie ubrała mojej małej i tak skończy się upadkiem, oblaniem itp, itd....i to jest piękny smak dzieciństwa;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger