The Holly Polly


Na tą bluzkę czaiłam się bardzo bardzo długo. Widziałam, że będzie pasować do Lisy jednak wciąż miałam obawy co do rozmiaru..
Pewnego dnia po prostu weszłam na stronę kids showroom i zamówiłam ją. 
The Holly Polly ma cudowny asortyment sklepu, teraz przymierzam się do kolejnych zamówień.
I jedno Wam napiszę.. czasami warto kupić coś droższego i dobrej jakości.










bluzka / blouse - The Holly Polly
legginsy / leggings - H&M
kalosze / shoes - Aigle / Sarenza
czapka / cap - H&M
parka / coat - ZARA %

6 komentarzy:

  1. Jaka ta Lisa jest śliczna... bluzeczka cudna i w ogóle cały jej outfit :D jest świetny!
    lubie tak stylowe dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczyneczka i przepięknie ubrana!
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu czapeczka na głowie! Lisa dała się jednak przekonac? :)
    Słodka z niej dziewczynka!
    Pozdrawiam cieplutko dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodka dziewczynka :D i już od najmłodszych lat jest modna ;D
    http://MISGUIDEDFASHION.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka na takim maluszku wygląda świetnie!!! :D
    madziktsw

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger