Black and white


Dziwne rzeczy się dzieją...

Grudzień miesiącem zaskakiwań...o czym mowa? A o moim mężu i jego pomysłach.

Nie dość, że zupełnie niespodziewanie pewnego popołudnia, jak zwykle wrócił z pracy i w drzwiach oznajmił mi, że chce mnie zabrać na zakupy to także, zupełnie niespodziewanie zamówił mi nowe zimowe buty. Takie zaskakiwajki są mega miłe, aż serce świruje (:

Nie myślcie sobie, że jestem jakąś materialistką ale w ostatnim czasie mało kiedy byłam tak zaskakiwana. Kiedy musiałam iść coś kupić to szłam. Nie kupuję ubrań po przez impuls - kupuję bo muszę. Raczej kieruję się zasadą, kupuję bo potrzebuję. 
To tyle z moich chwalipiętek.

...

Jutro wyruszamy w drogę... Holandio niebawem się widzimy (: 







sweter / sweater - H&M %
kurtka / jacket - ZARA
boyfriendjeans - ZARA
naszyjnik / necklace - New Yorker
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Puma
torebka / bag - No name 
komin / shawl - H&M

7 komentarzy:

  1. Świetna stylówka :) Jestem fanką twojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty super!
    i futrzaczki.. :)

    pewnie będą ładne zdjęcia z Holandii.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! mega oryginalnie a okulary podkreślają tę oryginalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!! CALA STYLIZACJA PIEKNA!! A NAJLEPSZE OKULARY I BUTY!!
    ❄ ❄ ❄ ❄
    Życzę wszystkiego co najlepsze w te święta:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ten sweter na przecenach w HM ale się na niego nie zdecydowałam. Na Tobie wygląda świetnie:)

    zapraszam
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja go wprawdzie nawet nie mierzyłam. 10 Euro, fajna cena, nie miałam czasu na mierzenie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger