FLORAL HOODIE

...
Są takie dni kiedy to moje baterie naładowane są w 100% i rozładowują się one bardzo powoli.
Niestety co raz częściej budzę się rano po nocy a moje baterie tak jakby były rozładowane. 
Czy to wina paskudnej pogody? Czy może szaroburej codzienności, która otacza nas wszędzie? Nie wiem ale chętnie przywitałabym już luty, bo wiem, że wtedy zacznie lecieć już z górki.

Czupryna mi rośnie jak szalona, nie wiem co dalej mam z nią robić? Zapuszczać? Pobawić się grzywą? Skrócić całość?






kurtka / jacket - Jessica Buurman
bluzka / hoodie - Oasap
spodnie / pants - H&M %
torebka / bag - Katsu.pl
okulary / sunglasses - Giant Vintage
botki / boots - Jonak / SARENZA
naszyjnik / necklace - ? (prezent Mikołajkowy) 

10 komentarzy:

  1. Super jak zawsze ;)) !

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik cudo.
    skrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw. Oryginalna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Jakie cudne zdjęcia !! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz uroczo! wszystko idealnie dobrane, podziwiam i gratuluje gustu:))
    swoją drogą, baaardzo spodobał mi się Twój blog, ma pewną magię, która zdecydowanie przyciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. może nowy kolor? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zmieniłam i nie byłam zadowolona ;)

      Ale dziękuję za sugestię :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger