HEART DRESS


Jak na dziewczynkę L. posiada mało sukieneczek. Przy każdych zakupach bardziej rozglądałam się za legginsami niż bardziej dziewczęcymi rzeczami... Przy kolejnych zakupach postanowiłam to zmienić i zamówiłam jej szarą sukienkę w print serduszek. 
Podobno mówi się, że dziewczynki z reguły mają bardziej chłopięcy charakter niż chłopcy. Cóż.. ostatnie dni dają mi do zrozumienia , że L. to mała chłopczycą lubiąca samochody ;) 
Nie przeszkadza mi to w żadnym stopniu a raczej czerpię z tego przyjemność 




płaszczyk, buty - ZARA
czapka - second hand
chusta - H&M


najlepsze klocki do zabwy - Tchibo 








sukienka / dress - Lindex
kamizelka / vest - Second hand
rajstopki / tights - ZARA
dziecięce ciapki / shoes - STUPS 

4 komentarze:

  1. blondaskowi świetnie pasują takie kolory :) śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile Lisa ma już włosków na główce! Wygląda cudnie! Jest bardzo do Ciebie podobna :)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Maluję na bardzo dobrej jakości ekologicznych torbach. Jeśli chciałabyś torbę z wymyślonym przez siebie napisem lub wzorem, wejdź na moją stronę www.facebook.com/mysoulbag . Bardzo proszę o polajkowanie strony, bo niedługo planuję zrobić konkurs, w którym będzie można wygrać torby. Serdecznie zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozkoszna!
    a kiedy zdjęcia z Tobą? ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger