Ruda w czerwonych ustach , czyli sesja zdjęciowa w stylu vintage


 
Mała zapowiedź sesji zdjęciowej... 
W tym roku zrobiłam sobie spontanicznie kilka postanowień, jednym z nich było zadbać o siebie. Nie zaniedbywać się i poczuć się tak jak powinna czuć się każda kobieta - czuć się piękną , bo przecież to nam głównie daje chęć żyć, nie tylko rzeczy materialne ale i zadbanie o siebie. 

Taka sesja zdjęciowa to świetna sprawa, pogaduchy, świetna stylizacja i makijaż. 

Na chwilę obecną pokazuję małą zapowiedź, reszta niebawem :)

Zdjęcia, makijaż i stylizacja - Monika Kuzia Photography 





13 komentarzy:

  1. czekam na więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam,że masz córeczkę,jest przeboska !!!
    Uwielbiam Twój styl,jesteś jedną z najlepiej ubranych kobiet na polskich szafach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Pasuje Ci ta stylizacja idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie podobaja sie usta w takiej ostrej czerwieni, masz wąskie a czerwienia jeszcze bardziej je zweżyłaś. Dla Ciebie proponuję pomadki beżowe ,moglyby być lekki róż ale przy rudych włosach będzie żle ,moze laeciutko brązowe ,tylko bładam nie czerwone !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie własnej opinii, co mnie bardzo cieszy, jednak akurat w tym zestawieniu jestem za czerwoną szminką :)

      Usuń
    2. w czerwonych jest super! rudy i brąz to zestaw bezpieczny, ale i nudny :P Do rudych fajnie też wyglądają śliwkowe i jagodowe odcienie :)

      Usuń
  5. Śliczny włochaty płaszcz.

    Zapraszam do mnie na lap-stajla.blogspot.com, u mnie recenzja kosmetyków z Balea.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiaaa rozpierdalaj dalej kasę

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, lubię czerwone usta w stylu vintage;)Poza tym Ty idealnie pasujesz do vintage....

    OdpowiedzUsuń
  8. O rety bez urazy ,ale wyglądasz jak klaun z cyrku

    OdpowiedzUsuń
  9. w koncu wyregulowane brwi !

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak jak jakas królowa
    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger