Cute ? Look at my mommy


Kiedy nasze dzieci wyglądają jak dzieci a kiedy jak mali dorośli? 
Okularyprzeciwsłoneczne ,  torebki, skrzyżowane nogi a na głowie ciężko splecione koki.  Czy właśnie tak powinny wyglądać dzieci? Taka moda na instagramowych kontach fashion kids i tym podobnych..
Nie mam zamiaru popadać w taką modę. Zabawa zabawą. Dziecko jest dzieckiem i czas na ekstrawaganckie fryzury i ubiory będzie za kilkanaście lat :) 




Po drzemce:







sukienka / dress - Mosquito
rajstopki / tights - Pepco
buty / shoes - 
spineczka / hairband - KoTo Kids
drewniany aparat / wood camera - Dawanda
samochód / car - Vilac / bokado.pl

8 komentarzy:

  1. A moja młoda pozuje , nosi okulary i torebki bo lubi :) nie zmuszam jej bron boze do niczego . Fakt niektóre stylizacje na fashion kids sa dosc niesmaczne i uważam ze mozna sie tak ubrac jako nastolatka , a nie 5-6 dziecko . W każdym badz razie , wszystko jest dla ludzi , a jakies granice musza byc . Ja mam swoje zadany i tego sie trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten samochodzić

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nie każdy czyta wpis i komentuje bo komentuje. :)
    ale nie ważne.
    Jeżeli dziecko chce samo tak pozować to czemu nie, ale nie jestem za tym aby zmuszać do czegokolwiek, zwłaszcza stroić na siłę i wywierać presje na dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na insta są osoby mega inspirujące, a dzieci nie przebrane. Ale niektóre stare maleńkie.. czasem sie zdarza dobra chwila i dziecko uda, że mi zapozuje, jezli mozna mowic o pozowaniu 15 miesieczniaka. :) ale wtedy jestem dumna, ze wyjdzie mi cos innego niz zdjecie w biegu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym widziała mojego synka 2 lata temu:) Ślicznota! oli900zl.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger