Muffiny


 
Jeśli są tu smakosze muffinów, zapraszam po kilka ładnych zdjęć i przepis na coś prostego, lekkiego i smacznego.
Jest to najprostszy przepis, który pobrałam z Instagram @mamowymi . Można go dowolnie modyfikować, najważniejszy jest dobry piekarnik i chęci :)






Lisa ma na sobie:
bluzka - H&M
tunika - Second hand (NEXT)
legginsy - Crocodrillo


Przepis na muffinki : 
2 szklanki mąki
pół szklanki cukru
3 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżki kakao
pół szklanki oleju
1 jajko
szklanka mleka
Mieszamy suche składki 
A w osobnym naczyniu mokre składniki
Połączyć je ze sobą, dobrze wymieszać i wypełnić masą foremki (bądź tak jak ja formę na muffiny) Na wierzch można dodać owoce , przykryć niewielką ilością masy a na wierzch posypać kawałkami czekolady. 
Piec około 15-18 minut na termobiegu 170/180 stopni :)
Smacznego!


8 komentarzy:

  1. Mniam, wyglądają smakowicie i na pewno takie też są!


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/pare-sow-o-piecdziesieciu-twarzach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada wyśmienicie, szkoda ze mam diete i nie mogę pozwolić sobie na takie pyszności.
    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com u mnie post o inspiracjach pączkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszła mnie ochota na coś słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. mniamm

    http://jestememi.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam fajny i prosty przepis na babeczki :)
    aż ślinka leci..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger