MY


Mało mam fotek z Lisą.
 Jako największy fotograf z naszej trójki , to ciągle ja używam aparatu, ja robię zdjęcia i ja trzymam aparat w torebce. Niekiedy przekazuję go mężowi w nadziei : '' o , może dam mu aparat to trzaśnie nam jakieś wspólne fotki''. Nadzieja tryska, gdy idzie przed siebie nadal zamyślony.... ;)
Dlatego apeluję, chcę więcej fotek z Lisą ale nie takich ''pozowanych'' tylko tych naturalnych, z zaskoczenia :)









płaszcz / coat - Jessica Buurman
sukienka / dress - H&M %
chusta / shawl - RetroVitnageShop
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - MisDesign
buty / shoes - Shellys London / SARENZA

Lisa:
płaszcz / coat - NEXT %
sukienka / dress - ZARA %
chusta / shawl - H&M %
czapka / cap - ZARA %
buty / shoes - Cyrillus Paris %

7 komentarzy:

  1. Piękna wiosenna stylizacja utrzymana w tak jasnych barwach. Bardzo podobają mi się też zdjęcia Twojego uroczego maluszka :)

    Pozdrawiam ! :)
    http://mixfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! Bardzo ładny płaszcz, apaszka dodatkowo podkreśla jego piękno :)

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądacie

    http://iamemilia.blogspot.com/2015/03/piekny-soneczny-dzionek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i cudowne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger