RACCOON KNEE SOCKS - MINI DRESSING



 Mamy czasy w których ubierać dzieci można na miliony różnych stylów. Od przesłodzonych po rockowe ubrania... 
Wszystko jedynie zależne jest od naszego portfela. Czy stać nas na drogie i markowe ubrania, czy raczej obkupujemy się w szmateksach. Od wielu osób można usłyszeć, chcę mieć dziecko ale nie stać mnie na to i niestety jest to prawda. Opłać mieszkanie, rachunki, zaopatrz lodówkę a w portfelu zostaje Ci na cały miesiąc marne dwie stówy. Jak żyć?


Sama jestem wielką szczęściarą, że wyjechałam do Niemiec, że tu urodziłam cudowną córeczkę i , że mam tak wspaniałego męża, który o nas dba i daje nam bardzo dużo tego, czego w Polsce na pewno byśmy nie dostały... Dlatego apeluję do kobiet, Nie bądźcie samolubne i podziękujcie swoim mężom/chłopakom, że dają tyle od siebie dla Was :) 

Zaczęłam eksperymentować z Lisy stylem, nie wiem czy tak to można nazwać, chodzi mi o to, że nie we wszystkim jest jej do twarzy. Niektóre dzieci świetnie wyglądają w czerwieniach i innych ostrych kolorach, niestety nie Lisa. 

***

Od teraz blog nabierze troszkę innej barwy, będzie tu wszystkiego dużo. Mam nadzieję, że Wy również będziecie w tym uczestniczyć :)

Aha.. i miałam ciężkie zadanie wybranie tych najładniejszych z 690 zdjęć ;











sukienka / dress - NEXT %
kamizelka / vest - YOUNG DIMENSION
skarpetki / socks - Cocoshki / Greenberrykids
plecak / rucksack  - Mamissima.pl

10 komentarzy:

  1. Mój mąż dobrze zarabia w polsce, także nie musimy wyjezdzac do pracy za granice. Jezeli chodzi o stylizacje to pieknie sie prezentuje,zakolanowki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakolanówki!
    Lisie pięknie w takich stonowanych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Lisa 💗a zakolanówki świetne jeszcze takich nie mamy ;-) Mojej Amelce też nie jest dobrze,we wszystkim,kombinuje cały czas. I szmateksy które kocham i sieciówki, cały czas czegoś poszukujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie było, szmateksy są super :) ale czasami gdy widzę w necie piękna rzecz za 2 stowki to żałuję, że nie mam lepszej sytuacji finansowej bo takiej kiecki nigdzie indziej się nie znajdzie..

      Usuń
  4. Śliczna Lisa 💗a zakolanówki świetne jeszcze takich nie mamy ;-) Mojej Amelce też nie jest dobrze,we wszystkim,kombinuje cały czas. I szmateksy które kocham i sieciówki, cały czas czegoś poszukujemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisa cudnie wygląda w takich kolorach ! Dziewczynka nie musi chodzić w różach ! Zdjęcia cudne :) Buziak mimisia2605

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkamy w polsko-niemieckim mieście...mąz zarabia w € a ja mam wymarzoną pracę, ale za PLNy. Oboje się spełniamy,nie jest nam źle :). Mała chodzi do przedszkola i też jest zadowolona. Co do ubrań dla młodej, to najbardziej lubię te z Lidla :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. RACCOON - oznacza szopa pracza a nie lisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie widzisz , że jest napisane raccon to lis?

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger