Ciżemki


Rośnie mi mała stylistka.

Sama wybrała naszyjnik. Długo wisiał nieużywany, jakoś nie miałam do czego go nosić albo zupełnie o nim zapominałam. Lisa sobie go sama wybrała z mojej kolekcji biżuterii i nosiła  cały dzień. Leciutki, ręcznie robiony , pochodzi ze StudioPomyslow.pl

Ciżemki mają swoją historię. Latem udaliśmy się nad Solinę (dla przypomnienia wpis).
Przez złe samopoczucie odpuściłam sobie spacer z mężem i tatem. 
Po powrocie dziadek wyjmuje ''coś'' z plecaka i mówi : Musiałem je kupić dla Lisy ale to najmniejszy rozmiar jaki był.

Aż ciepło się na sercu robi. Buty doczekały się noszenia. Cudowna pamiątka!





















sukienka / dress - Primark %
buty / shoes - Solina ( prezent od Dziadka ) 
naszyjnik / necklace - StudioPomyslow.pl

8 komentarzy:

  1. Napatrzeć się nie umiem !!!! Uwielbiam Lise i zdjęcia. Piękna stylizacja ma gust po mamusi :) Kocham Kocham Kocham
    ~mimisia2605

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te ciżemki :) A nie obcierają? Bo to skóra chyba? / Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy bez rajstopek czy nie obcierają :)

      Usuń
  3. Ślicznotka
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super łóżko... i ten naszyjnik :)
    a Lisa mała pięknotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak zawsze super:) kurcze zazdroszczę, u nas w PL cały rok panuje jakiś syndrom czapeczek:) ja sama też głupiej. ubieram córę na dwór i wszystkie dzieci w czapkach, więc automatycznie też jej zakładam. Wiecznie mam z tym problem i wiecznie wydaję mi się, że muszę ją doubrać:) Chyba muszę się
    stąd wyprowadzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech noworodki nawet jesienią nie mają na główkach czapeczek, tutaj dzieci hartowane są od urodzenia a przedszkolaki i starszaki zimą chodzą w bezrękawnikach i także bez czapek, gdy się tu przeprowadziłam byłam w szoku a teraz to dla mnie norma. W Polsce irytuje mnie gdy zaczepia Cię starsza Pani mówiąc, że dziecko powinno mieć na głowie czapkę gdy na dworze panuje 20 C + i powiewa letni wiaterek...

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger