uhu


***
Kiedy ma się zbyt dużo czasu na przemyślenia, można ześwirować słuchając własnych myśli, zwłaszcza gdy są zbyt chaotyczne i pogłębiające.
Chciałabym móc się czasami wyłączyć, zrelaksować, nie słuchać myśli i odpocząć ale się nie da. Zbyt dużo doświadczyłam by się przestać przejmować, myśli wciąż mówią : A jeśli to, a jeśli będzie tak, a co się stanie gdy to. I tak w kółko. Mózg zaczyna wirować od tego wszystkiego.
Potrzebuję rozmowy, dużo rozmowy bo im częściej się zamykam tym rzadziej chce mi się otworzyć i porozmawiać.

Takie spacery to ucieczka od tego co dzieje się po za granicami lasu. 









bluza / hoodie - MANGO %
kołnierzyk / collar - River Island
spódnica / skirt - Kukukid.com
buty / shoes - Nike / SARENZA

9 komentarzy:

  1. Jakie przesłodkie "najkacze", Malutka wygląda prześlicznie! Co do "dręczących myśli", to mam tak samo. Czasem nie mogę znaleźć sobie przez to miejsca, ale mam na to niezawodny sposób_zawsze mieć nadmiar pracy do zrobienia. I wtedy po prostu nie mam czasu myśleć:)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze zdjęcia, człowiek patrzy i się zachwyca. Aż chce się mieć takiego maluszka w sowim domu co nie tylko będzie tak ślicznie wyglądał ale też cieszył swoją osobą :)

    Pozdrawiam cieplutko !
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na paluszkach cudnie stoi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest, wygląda genialnie i jest cudownie ubrana :) Słodziak :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/
    + będę obserwować!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie się na Twoją córkę patrzy, szczególnie kiedy okres Twojej ciąży był przecież CHWILĘ TEMU. Na dzieciach najlepiej upływ czasu widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "najki" znokautowały całość :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger