VINTAGE , TRUE VINTAGE

Zawsze bardzo lubiłam vintage. To po części ja. Lubię nowoczesność ale gdy jest jej zbyt dużo zaczynam nią rzygać. Tak samo mam z muzyką. Co by nowego nie wypuścili i tak wracam do utworów Michael'a Jackson'a , The Golden Filter , Amy Winehouse.. mogłabym wymieniać i wymieniać.

Dziś chciałam Was zaprosić do Luluwashere na zakupy.
A na moim insta i fb do wygrania jest torebka i bon na zakupy w Luluwashere.


sukienka / dress - Luluwashereshop
rajstopy / tights - Romwe
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Marco Tozzi / Sarenza

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w niebieskim :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Ty !
    Ładnemu we wszystkim ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nogi!!!!!!!!!!!!
    kocham Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger