JEANS OVERALL


Są takie dni...

Są takie dni, kiedy wszystko Cię męczy.
Pogoda do bani, cukier się skończył, humor nienajlepszy, nie masz się w co ubrać, dziecko domaga się uwagi a w tym wszystkim gdzieś tam pytasz się samą siebie : Gdzie zgubiła się moja chęć? 

Przechodzę przez to po raz kolejny... nawet miewałam myśli by rzucić to wszystko, zamknąć bloga i odpocząć ale szkoda było mi tych wszystkich pięknych lat i zdjęć.

W takich chwilach najlepszym lekarstwem jest rozmowa, odpoczynek i jakaś nowość, dorzucenie czegoś w gratisie, by monotonia stała się tylko mgłą i poszła w zapomnienie. 

Przyszło lato, niech w końcu coś się dzieje.










kombinezon / overall - Clockhouse 
poncho - Tkmaxx
torebka / bag - MissDesign
buty / shoes - Sixty Seven / SARENZA
okulary / sunglasses - Giant Vintage

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam, kocham tą stylizację!
    Pięknie wyglądasz !!!
    Buziak :*
    ~mimisia2605

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie przełamałaś jeans, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki i torebka baaaaardzo mi się podobają;) Może to głupio zabrzmi, ale dobrze, że nie jestem jedyna, bo czasem mam podobnie jak ty...tak chyba czasem już zwyczajnie jest;)Wtedy pocieszam się myślą, że najlepsze wciąż przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna narzutka!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: szkolnie i mundurkowo - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger