/smile

 
Co mi daje fotografia i dlaczego tak 'zaśmiecam' swego bloga trylionem takich samych fotek?
Nie mam pojęcia co w tej fotografii takiego magicznego, że żyć bez tego nie mogę. Musiałabym się nieźle nad tym głowić ale przykro mi bardzo, nie mam to tego siły ;)
Nie zamierzam się rozpisywać jak bardzo kocham fotografię, bo to widać. 
Zdjęcia są dla mnie czymś w postaci pamiętnika, to przez nie widać co umyka nam gołym okiem, to czego nie zauważamy np. podczas gdy dziecko się bawi a my odchodzimy do własnych zajęć. Ja w tym czasie wolę wyciągnąć mój magiczny aparat i to wychwytać a później oddać się przyjemności zrzucania ich na komputer. 
Uwielbiam to robić! 















bluza / hoodie - ZARA %
spodnie / pants - NEXT %
torebka / bag - Martamadeit.pl
spinka / hairclip - Kollale.com
buty / shoes - ZARA %

3 komentarze:

  1. Przeurocza dziewczynka! Mała fashionistka :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix #four - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buciki małej;-) Uroczy kolor!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger