Piękne książki dla dzieci i nie tylko


Reading is so delicious, tak głosi kolorowy banner przylepiony nad mini biurkiem Lisy w jej uroczym pokoiku...

Książki są czymś więcej, niż kartkami zapełnionymi tekstem i obrazkami, dlatego powinniśmy je czytać dzieciom od samego początku. Lisa nie należy do dzieci, które spokojnie usiądą i zaczną słuchać, niestety musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać aż nadejdzie ten moment, w którym ja albo mój mąż zaczniemy jej czytać te wszystkie piękne książki , które ma w swojej kolekcji. A kolekcja ich rośnie z miesiąca na miesiąc...


Do jej biblioteczki dołączyły kolejne cztery piękne książki. Chrzestna Lisy za każdym razem trafia idealnie z prezentami (bez okazji). Raz jeszcze dziękujemy Aniu 

Księżniczka z chmur, Khoa Le - Ta książka jest dla mnie numerem jeden. Przepiękny tekst a jeszcze piękniejsze ilustracje. Zakochałam się!

Jan Brzechwa Opowiadał Dzięcioł sowie - Przypomniała mi dzieciństwo.

Dorota Gellner , Duszki, stworki i potworki - Nowoczesne ilustracje i śmieszne rymowanki.

Trzy Świnki - Chyba nie trzeba przedstawiać :)

Jakby nie było, Lisa uwielbia książki, na chwilę obecną siada w swoim pokoju , wyciąga książkę , którą ma ochotę obejrzeć i przegląda dokładnie kartki przy okazji ćwicząc wymowę pod nosem: soła, ołca, ćwir ćwir :-P






3 komentarze:

  1. urocze książki, aż by się samemu poczytało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Super książki dla dzieci ( u nas i znajomych zrobiły furrorę) to książki z serii MAMOKO;) Polecam, na pewno się nie zawiedziesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze byłam fanką ilustracji dziecięcych, mogłabym przeglądać takie książki godzinami :) zwłaszcza takie w stylu Księżniczki z chmur :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger