cekiny + wyprzedaż szafy


Brak mi weny, brak mi weny, czyli problemy pani bloggerki szafiarki.
Co ja mogę rzec dzisiaj w tym wpisie? Moich podejść do pisania było 5, za każdym razem odkładałam to na później.

Może rzucę dwoma informacjami.

Info nr 1 - na moim allegro, trwają licytacje dwóch paczek ubranek po Lisie - klik klik

Info nr 2 - na Vinted wystawiłam trochę swoich rzeczy na sprzedaż (do czwartku, jeśli ktoś jest zainteresowany proponuję pisać teraz) - klik klik (mogę zejść z ceny)









marynarka / jacket - Mango (second hand)
bluzka / blouse - Jessica Buurman
spodnie / pants - Romwe
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Sixty Seven / SARENZA
torebka / bag - katsu.pl

11 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego po spojrzeniu na Twoją stylizację, na myśl przyszła mi piosenka "Dancing shoes' Moniki Brodki :)
    Look bardzo ciekawy, bo niebanalny. Bardzo podobają mi się oprawki okularów, bo znowu, są inne. Ale to właśnie buty najbardziej skradły mi moje serce. Może stąd to skojarzenie? : >

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej z powodu marynarki :) Brodzia miała mokasyny ;)

      Usuń
  2. jak zwykle piękna Monia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 cudnie

    Mój ostatni wpis: Wiesz, kto ma najlepsze lampki biurkowe led na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to połączenie! :) Lecę zobaczyć na Vinted co masz tam ciekawego.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega okulary i wspaniały buty....zakochałam się w nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. yyy... nie wiem czy tu pisać mogę czy gdzie. w każdym bądź razie chcę tę
    http://www.vinted.pl/damska-odziez/dlugie-sukienki/9848255-vintage-sukienka-m-blogger-retro-style
    mój mail: muszakupka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger