PaStell


Poniedziałki dzielę n te, które lubię i te których wręcz nie znoszę.
To taki dziwny dzień, kiedy po cudownym weekendzie wracasz do swojej szarej rzeczywistości a podczas urlopu uwielbiasz poniedziałki, za ich wolność.

Dzisiejszy poniedziałek, jest tym nielubianym. Cudowny weekend się skończył a mi pozostało czekać do południa by móc przywitać męża i podać mu ciepły obiad, po jego ciężkiej pracy.

Męczy mnie rwa kulszowa, nie jest dobrze.

Pomimo złego samopoczucia, mam takie ciepłe fotki w pastelowych kolorach.

Miłego tygodnia!



Rwa kulszowa jest problemem, który dotyka wielu ludzi. Nie tylko utrudnia ona codzienne funkcjonowanie, ale również obniża jakość życia. Więcej na temat Rwy kulszowej pod linkiem https://drogadosiebie.pl/rwa-kulszowa/









sukienka / dress - Dressin
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - I love shoes / SARENZA
naszyjnik / necklace - Oasap
torebka / bag - Rip Curl / SARENZA

12 komentarzy:

  1. Piekna stylizacja, te okulary są piekne, sama planuje zakup. U mnie nowy post o zestawach szkolnych www.lap-stajla.blogspot.com, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne okulary :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cały look bardzo mi się podoba, piękna sukienka, buty, naszyjnik i okulary! nosiłabym :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sukienka i piękne dodatki :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka:) a naszyjnik i buty wielkie woow:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega dobrze Ci w takich pastelkach! Super :)
    buziaki, monia

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie Ci w tych kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brakuje mi pinterestowego guzika, bo ta stylizacja to coś, co bym sobie przypięła na swoją stronę modowych insipracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. A w temacie rwy kulszowej, trzeba uważać, bo paskudztwo ma tendencję rozrostową, wiem bo męczyłam się rok czasu, pomogła dopiero blokada. Najważniejsze oszczędzać plecy. Trzymam kciuk za powrót do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się w tym zestawie podoba :) sukienka najbardziej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger