LOOK nr 19283745


Większość z Was oglądając poniższe fotki , stwierdzi, że powinnam użyć żelazka zanim założę sukienkę... ja też tak uważam, jednak z przyczyn niezależnych użyć go nie mogłam. Zapraszam po resztę.

Z powrotem jesieni powracają kombinacje, warstwy, kapelusze i botki, czyli to co najbardziej lubię jesienią.

Nie lubię jednak wiatru zrywającego kapelusze z głowy i deszczu.

A Was co denerwuje jesienią?






kurtka / jacket - ZARA
sukienka / dress - Jessica Buurman
okulary / sunglasses - Giant Vintage
torebka / bag - Second hand
rajstopy / tigts - Hold me tights
kapelusz / hat - Retrovintageshop
buty / shoes - Lemon Jelly / SARENZA


8 komentarzy:

  1. Super są te rajstopy, jakoś tak idealnie pasują do kaloszy i wczesnojesiennego looku. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne okulary, mega mi się podobają ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście tuż po zobaczeniu pierwszego zdjęcia i przed przeczytaniem tekstu nasunęła mi się myśl o żelazku, ale wiem, że różnie to bywa a takie sprzęty lubią płatać figle :) Ja również uwielbiam jesień za to, że w kwestii ubioru pozwala nam na kreatywność w postaci łączenia wielu rzeczy. Jednak nie mogę znieść tej przygnębiającej aury, która często jej towarzyszy i wpływa na mój nastrój.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, ciekawe połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna stylizacja

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jezuuuu jaka piękna!

    tak, ja też nie lubię deszczu ni wiatru.

    OdpowiedzUsuń
  7. wciąz świetny styl :) Nie byłam tutaj dawno.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Film Star Outfits offers high quality leather jackets and coats for men & women at reasonable price.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger