Pokój Lisy


Dzisiaj zamierzam pokazać Wam w całości pokój Lisy.

No może nie w całości bo mój obiektyw nie jest w stanie go objąć, pokażę go w częściach i zbliżeniach.


W lutym zmieniliśmy swoje małe gniazdko na nieco większe, w którym chcieliśmy dać Lisie swój pokój. Przez to odzyskaliśmy sypialnie a młoda ma gdzie trzymać swoje zabawki i mieć swój prawdziwy dziecięcy zakątek.

Dekorowanie pokoju Lisy sprawiało mi wiele frajdy. Gdy się wprowadziliśmy, L. miała tam jedynie swoje łóżeczko, komodę i dywan wraz ze stosem zabawek. Z czasem dokleiłam złote gwiazdki Ferm Living.  Tak jak pewnie każda matka, chciałam by Lisa miała swój pokoik gotowy od razu, niestety finanse na to nie pozwalały a jej pokój nabierał charakteru stopniowo.

Długo szukałam idealnej grilandy na ścianę. Przeszukałam wszystkie strony z dodatkami do wnętrz. Wszędzie jeden i ten sam asortyment. Ostatnią nadzieją była strona Etsy i to właśnie tam zamówiłam idealną girlandę. 

Zanim zdecydowaliśmy się wymienić małe łóżeczko na coś większego, dziadek Lisy powiedział : chcę się dołożyć do interesu. W sumie wyszło tak, że za sponsorował jej łóżeczko i szafę. Dodatkowo udało mi się znaleźć w internecie ofertę sprzedaży łóżeczka (które normalnie chcieliśmy kupić w sklepie) o połowę tańszego niż w sklepie. Skorzystaliśmy z oferty, bo po co przepłacać. Dzięki temu pokój Lisy jest gotowy.

Tipi (wigwan/baza) to urodzinowy prezent od babci. Strzał w dziesiątkę , bo dzięki niemu pokój nie potrzebuje dodatkowych dodatków a Lisa ma swoją bazę w której zazwyczaj się chowa i krzyczy ' a tu tu' (czyli a ku ku).

Krzesło obok łóżka zabrane z wystawki i przemalowane na biało. Z czasem mam zamiar postawić tam lampkę ale póki co muszę się z tym wstrzymać ze względów bezpieczeństwa ;)

Długo zastanawiałam się czy łóżeczko będzie odpowiednie dla dwulatka, na dodatek takiego co w nocy się wierci niemożliwie. Lisa śpi w nim ponad tydzień i jeszcze ani razu nie spadła. 

W planach mamy jeszcze kupić stoliczek z krzesełkami.

Mam nadzieję, że pokój Lisy będzie inspiracją dla innych mam. 

W internecie można znaleźć miliony inspiracji , ostatnio w modzie są pokoje w stylu skandynawskim, biało czarne i surowe, którą są bardzo ładne, świetnie prezentują się na zdjęciach i stanowią idealne tło do fotek. 
Osobiście wolę jeśli pokój dziecięcy to pokój dziecięcy, kolorowy, ciepły i taki w którym dziecko budzi swoją wyobraźnię i czuje się w nim dobrze.

Troszkę się rozpisałam, zabieram palce z klawiatury i zapraszam do oglądania.

Czekam na Wasze zdanie odnośnie pokoju :)











Gdzie jest Wally? :P






















Szafa - IKEA
łóżko - IKEA (zasponsorował dziadek)
Komoda - IKEA
stolik - IKEA (wzięty z wystawki i przemalowany z czerwonego na biało)
Poduszka donut - Ebay
poduszka dinozaur - Zalando home
girlanda - Hidden Rhino Etsy
tipi - Kura d. (prezent od babci)
jeździk - Vilac
poduszka żaba i rower - Zalando home
skoczek - Tootiny mamissima.pl (prezent od prababci i pradziadka)
pudełko na pamiątki - Moulin Roty bokado.pl (prezent z okazji chrztu)
dywan - IKEA
naklejki ścienne złote gwiazdki - Ferm Living
plecak Lis - Les Deginglos mamissima.pl
ramki na zdjęcia - Zalando home
kufer na zabawki - Ebay
szara skrzyneczka - Pepco
drewniany bębenek - kidstyle.pl
drewniany aparat - Etsy
obrazek ''istne cudo'' - prezent z okazji Chrztu
świecąca gwiazda - Bauhaus
hulajnoga - prezent od Chrzestnej Lisy
kredki - Playoncrayon mamissima.pl
ozdobna klatka dla ptaków ze świecącymi gwiazdkami - Ebay
drewniany zając - Johnandrest (nie tylko na wielkanoc ;))
biały króliczek - Blubo
krzesło - wystawka + biała farba
doniczka - kupiona w jednym z Holenderskich second handów z meblami
zielona skrzynia z sową - Thomas Philips
uchwyty do szafy - Tkmaxx

książeczki :
Król Lew, 101 dalmatyńczyków , Baśnie Andersa - wyniesione z rodzinnego domu :)
Rechotek
Kto się schował
Robimisie
Różnimisie
Co wypada a czego nie wypada
Dziecko to koszmarne zwierzątka domowe
Opowiedział dzięcioł sowie
naciśnij mnie
Księżniczka z chmur
reszta pochowana w drewnianych skrzynkach, większość w języku niemieckim i angielskim.

Edit: 22.02.2017

W pokoju już jakiś czas temu zagościły zmiany :) Aż tak wiele się nie zmieniło.. doszła biała dziecięca kuchenka, biała półka z wystawki, którą jedynie przemalowałam na biało , biały domek itp itd czyli to czemu nie mogłam się oprzeć w sklepie ;)










dziecięca kuchenka - KidKraft
biały domek - Woolworth
żółta walizka - Hema
duża żółta kaczka - NanuNana
biurko - stolik z wystawki przemalowany prze ze mnie 

cdn.

8 komentarzy:

  1. Hej, mega podoba mi się wnętrza pokoju. Sama jak bede miec dziecko, postaram się urządzić jego pokój w takim klimacie. przytulnie. U mnie nowy post o inspiracjach z tumblera. Zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Te ozdoby z sufitu na pierwszym zdjęciu są przeurocze :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak super!
    zawsze chciałam taki pokój i takie łóżko
    uwielbiam parapety i na nich skarby wszelakie :)
    a pompony miodzio!
    ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś sobie marzyłam, że chcę mieć pokój raptem z amerykańskiego filmu młodzieżowego , miałam za to pokój z graffiti :P

      Usuń
  4. A ten welniany pan lis w zielonych galotkach? Skad skad skad;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciężko mi powiedzieć, bo to prezent od Lisy Chrzestnej :) na pewno kupiony gdzieś w Krakowie, na dniach zapytam i odpiszę ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger