Polly time


Są takie dni..
kiedy wstając łzy napływają ci sam do oczu. Od samego rana czujesz, że nie jesteś w stanie spokojnie funkcjonować. Każdy mały odgłos jest w stanie wyprowadzić cię z równowagi..
W głębi serca marzysz tylko by schować się w łóżku i przespać ten koszmarny dzień.

Czasami chciałabym być taką super bohaterką, która wstaje z uśmiechem na twarzy, robi pyszne śniadanie i ma ten idealny świeży wygląd. Całymi dniami ma świetny humor i tryska wielką energią.
Rzeczywistość jest jednak brutalna , nie jestem super bohaterką i zamiast tryskać świeżością i energią walczę ze złymi humorami.

Muszę sobie zrobić mały restart i zacząć od samego początku.








bluzka / blouse - Polly
sweter / sweater - H&M %
spodnie / pants - Diverse %
kapelusz / hat - ?
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Converse / SARENZA
torebka / bag - Marmollada
naszyjnik / necklace - Vintage

4 komentarze:

  1. Jak ja żałuję, że nie pasują mi okrągłe okulary :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja

    mam dość blogów na blogger, chce udowodnić że na platformie tumblr.com , można prowadzić bloga. Prowadzę bloga gdzie dodaje swoje stylizację, fotografie itp. . Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytając ten tekst miałam wrażenie, że czytam o sobie...
    Więc powodzenia w nowym starcie.


    OdpowiedzUsuń
  4. torba!!!!!!!!!!!
    mam zieloną :)))

    piękne masz nogi Moni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger