White ootd


Jesień bliża się do nas wielkimi krokami. To z jednej strony fajnie, bo miałam już dość wielkich upałów i much wlatujących do domu. W sumie sama już nie wiem, czy bardziej miałam dość upałów czy much?



Z drugiej jednak strony nie lubię zimna a tym bardziej , każdego roku nie mam wystarczającej ilości swetrów by mrozy jakoś przetrwać. Od wczoraj przeglądam internetowe sklepy w poszukiwaniu czegoś ciepłego i ładnego , niestety w sklepach NIE MA KOMPLETNIE NIC. Same porozciągane szmaty. 
Dobrze, że takich problemów nie mam z działem dziecięcym. Przez wakacje skompletowałam Lisie prawie wszystko co potrzebne na jesień i zimę. 

Wy też macie takie problemy z kupowaniem swetrów?








kamizelka / vest - ?
bluzka / blouse - Pepco
spodnie / pants - ZARA %
buty / shoes - przywiezione z Soliny

8 komentarzy:

  1. Przeuroczo wygląda <3 Uwielbiam te buciki!
    Ja na swetry poluję w lumpeksach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też jestem obecnie na etapie poszukiwania swetrów na jesień. Swetrów i bluz. Podobnie jak ty, niczego fajnego nie mogę upolować. Nigdzie. Ani w sklepach internetowych, ani w ciuchach. Mam nadzieję, że zdążę przed pierwszymi mrozami. Takimi prawdziwymi :)
    Lisa ma wygląda uroczo w tej futrzanej kamizelce! Sama mogłabym taką nosić. Oczywiście w o wiele większym rozmiarze ;)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ma buciki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się cieszę na powrót jesieni i zimy. Lato to niekoniecznie moja ulubiona pora roku. Uwielbiam za to wszelkiego rodzaju swetry i bluzy. Przeurocza stylizacja :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lisa przeurocza!
    sweterki i bluzy szukam w lumpkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute photos :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger