PasteLove


Hi!
Witaj poniedziałku, przed nami aż 5 dni do weekendu.
Jak ja nie lubię poniedziałków.

Połączenie delikatnego różu z czarnymi spodniami, wzorzystą bluzką od LUMPEXSHOP.COM i musztardowym plecionym szalikiem uważam za idealną alternatywę na złotą i ponurą jesień.
Przy obecnej fryzurze nie lubię siebie bez kapelusza. W chłodniejsze dni zastępuję go czapką.












płaszcz / coat - Jessica Buurman
bluzka / blouse - LUMPEXSHOP.COM
spodnie / pants - Romwe
torebka / bag - ?
kapelusz / hat - ?
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - I love shoes / SARENZA
szalik / shawl - Szaleo

9 komentarzy:

  1. ładna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.Z przyjemnością oglądam Twoje stylizacje. Niby trochę szalone i odważne, ale ze smaczkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba.Z przyjemnością oglądam Twoje stylizacje. Niby trochę szalone i odważne, ale ze smaczkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba.Z przyjemnością oglądam Twoje stylizacje. Niby trochę szalone i odważne, ale ze smaczkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Boze daj mi odwagi do ubierania się TAK!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger