Co na prezent z okazji Mikołajek i jak go zapakować?


Tak jak w tytule, czyli co i jak zapakowałam z okazji Mikołajek dla męża ;)

Na początku napiszę, że tegoroczne prezenty zostaną przyozdobione papierowymi piórkami przemalowanymi na złoto sprayem. Uwielbiam się babrać w takich rzeczach, mam czas by się rozluźnić i odpocząć bawiąc się w rysowanie, malowanie i pakowanie tych wszystkich fajnych prezentów.

Prezent o którym dzisiaj mowa, przygotowałam o wiele wcześniej dla męża z okazji tegorocznych Mikołajek. Dla innych może on posłużyć jako inspiracja na prezent z okazji świąt bądź następnych Mikołajek. Nie jest on oryginalny, bo nie musi taki być. Ważne by osoba obdarowywana poczuła się doceniona i szczęśliwa ze zwykłego drobiazgu. Nawet oryginalnie zapakowana drobnostka może uszczęśliwić największego smutasa.



Skarpetki - Next
pudełko po jakiejś paczce (nigdy ich nie wyrzucam)
mix amerykańskich słodyczy
zdrowy baton Zmiany Zmiany, SkrzynkaSmaku
sznurek, nożyczki, papier do pakowania prezentów Ikea 
piórka wycięte z papieru i przemalowane na złoto







5 komentarzy:

  1. Cudny prezencik !!!
    Pięknie wygląda <3
    Hoł Hoł Hoł !! :)
    ~mimisia2605

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zapakowanie prezentów :) wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja właśnie szukam świątecznych skarpet dla mego Ł
    piórka cudne!
    zostało jakieś?- wrzuć mi do paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty i pomysł na opakowanie

    zapraszam do mnie : http://bit.ly/1RHuh40

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger