Jak zapakować prezent na Mikołaja dla córki


Dziś będzie o tym , o czym zapomniałam już jakiś czas, czyli o pakowaniu prezentów :)
Nadchodzi grudzień a wraz z nim Mikołajki i święta Bożego Narodzenia. Jako matka i żona z wyprzedzeniem zaczęłam myśleć o prezentach z tych dwóch okazji. Dziś napiszę i pokaże co i jak zapakowałam dla Lisy z okazji nadchodzących Mikołajek (może to również posłużyć jakoprezent na inne okazje).
Wybierając prezent brałam pod uwagę z czego wykonana jest zabawka, jej cena i ile może posłużyć.


Z mężem wybraliśmy dwie zabawki: drewnianą kurę Betty do pchania na kijku firmy Djeco i biały drewniany flet firmy Janod.

Poniżej kilka zbliżeń prezentów i opowieść o tym jak je zapakowałam;)
Mam nadzieję, że mój wpis posłuży niektórym jako inspiracja w doborze prezentów i ich pakowaniu. 

Do następnego :)

ps. Wiem, że papier nie jest idealnie wyprasowany i zgrabnie zapakowany, wiem, że niektóre boki odstają ale pakowałam wszystko w pokoju obok salonu i co chwilę młoda ciekawska blondyneczka zaglądała mi a wszystko miało być ściśle tajnie robione ;) Musicie mi wybaczyć takie niedoskonałości.








Przypominam poprzednie wpisy z serii :
Jak zapakować prezent:

4 komentarze:

  1. Świetne, bardzo lubię tę serię o pakowaniu prezentów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic wielkiego, a wygląda na prawdę fajnie i sprawi dziecku frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już pakijesz prezenty ? szybko

    ładne pakowanie

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger