Pepe Jeans


Znasz to uczucie, kiedy chcesz coś z siebie wyrzucić, jakąś myśl, przemyślenie, opowieść, coś ciekawego ale nie możesz, bo masz totalną pustkę w głowie, która nie może wyjść? Ja właśnie teraz się tak czuje.



Nie mogę przebić tej pustej bańki, która siedzi mi w głowie. Nie znoszę tego uczucia i nie wiem jak się tego pozbyć, dlatego nie będę się żalić, że mi z tym ciężko. Po prostu zostawiam Was ze zdjęciami w fajnej luźnej sukience w paski i moich nowych butach sportowych Pepe Jeans. Wiem, są boskie :) <skromniś>









kurtka / jacket - ZARA
sweter / sweater - House
sukienka / dress - H&M %
legginsy / legings - no name
buty / shoes - Pepe Jeans / SARENZA
czapka / cap - H&M %
torebka / bag - ?
okulary / sunglasses - Giant Vintage
szalik / shawl - H&M

9 komentarzy:

  1. To na poprawę humoru poczytaj sobie komentarze pod postami? :) super stylówa podobają mi się i paski na sukience i print na apaszce i te całe warstwy :) pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz najpiękniejszy szalik jaki kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeejkuu zakochałam sie w tej torebce :3 od dawna szukam takiej , a ta w kwiaty w 100 % przypadła mi do gustu :)) Świetny look :*
    Pozdrawiam cieplutko. M
    Zapraszam serdecznie :*
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ukrywam,że inspiruje sie Twoimi oraz Twojej coreczki stylówkami. Są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ukrywam,że inspiruje sie Twoimi oraz Twojej coreczki stylówkami. Są mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo bardzo mi miło i cieszę się , że jest tu więcej mam i córek niż sobie wyobrażałam :)

      Usuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger