Skrzynka Smaku


Jakiś czas temu koleżanka, napisała mi, że zamówiła świetne batony dla swojego chłopaka, już nie pamiętam z jakiej okazji. Upomniałam się o info : " i co , smakowały mu? "




Właśnie przez naszą rozmowę dowiedziałam się o fajnym sklepie ze zdrowymi i fajnie zapakowanymi produktami spożywczymi.
Piszę tu o SkrzynkaSmaku.pl

Już pod koniec września zaczęłam się zastanawiać nad prezentami na Mikołaja i Święta dlatego też, kiedy dostałam namiary na sklep i przeglądałam cały asortyment, trafiłam na świetną czekoladę ze słodem whisky, którą wybrałam jako dodatek do prezentu pod choinkę dla tata. Mam nadzieję, że taka czekolada go ucieszy, w końcu lubi whisky.

Zdrowe batony Zmiany Zmiany okazały się strzałem w dziesiątkę dla męża. Są zdrowe, nie zawierają cukru, glutenu , wegańskie z krótką datą ważności ale warto! naprawdę warto a uwierzcie mi, blogerce kochającej słodycze. 
Batony są warte swojej ceny a nasz ulubiony smak to PETA RDA. 

Za co polubiłam batony Zmiany Zmiany?
są wegańskie 
nie zawierają cukru
ani żadnych ulepszaczy
mają świetne opakowanie

Minusy?
jedynie termin ważności ale jest to również ich plus, bo wiem, że nie ma w nich ulepszaczy

Ze względów zdrowotnych musiałam zrezygnować z jedzenia produktów pochodzenia zwierzęcego i czekolady , dlatego takie batony są dla mnie idealne.

ps. To nie jest wpis sponsorowany, piszę o tym bo warto polecać to co Polskie i zdrowe :)

Batony dostępne tu
Czekolada dostępna tu

ps.2 Wielkie dziękuje dla S. za namiary na stronę :D






4 komentarze:

  1. Kuszą i to bardzo
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszelkim słodyczom mówię tak❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger