Świąteczne wishlist


Przed świętami zazwyczaj zastanawiamy się , co kupić na prezent. Ja swoje poszukiwania zazwyczaj zaczynam już w listopadzie. Nie jestem fanką przedświątecznego chaosu związanego z poszukiwaniem prezentów na szybko. Lubię , kiedy prezenty są w 100% dopasowane do osoby, która ma je dostać, bo właśnie o to nam chodzi. 

Nie zgadzam się z osobami, które twierdzą , że prezenty na Mikołaja czy pod Choinkę to idiotyczny wymysł , który przywędrował do nas z Ameryki. Uważam, że właśnie takie okazje, przypominają nam o tym o czym zapominamy na co dzień. W końcu po to pracujemy, by pieniądze wydawać nie tylko na opłacenie rachunków i zapełnieniu lodówki. Pracujemy aby sprawiać sobie przyjemność przez kupowanie i obdarowywanie bliskich. To właśnie ich uśmiech daje mi mnóstwo radości i satysfakcji ale... 
No właśnie ale i ja lubię dostawać prezenty, chodź niesamowicie wstydzę się je rozpakowywać (lol).

Dziś piszę o tym co mi sprawiłoby radość a raczej pokazuję to na powyższym obrazku. 
Takie kapcie, kapelusz, zwykła czapka czy nawet pomadka w ładnym odcieniu. Myślę, że prawie każda kobieta by się z tego ucieszyła. Mam sporą listę książek, które chciałabym mieć na półce , tu przedstawiam trzy z nich, dwie kucharskie i jedna - malowanka dla dorosłych ;)
Torebka... no tak, ciągle szukam tej idealnej, w której zmieściłabym aparat, portfel i bidon z przekąskami dla Lisy. Najważniejsze.. ma mieć dłuższy pasek.
Gofrownica, długo o niej marzę. Marzą mi się gofry z pysznymi domowymi konfiturami, bitą śmietaną, posypką i czekoladą. Mniam!

Wiele mi do szczęścia nie potrzeba, liczy się pamięć :)

A Wy pamiętajcie o swoich bliskich , nie tylko od święta :)

7 komentarzy:

  1. no pewnie że pamiętam
    już nawet zrobiłam mydełka własnoręcznie :)

    też lubię torebki z dłuższym uchem
    i malowanka dla dorosłych mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja juz zrobilam swoja wishliste, mam kilka rzeczy które bardzo chciałabym posiadac. , pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o sznurowanych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne rzeczy:)
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super post! samam zaczynam robić taką listę

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętamy, pamiętamy nic tak nie cieszy jak niezapowiedziany upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 konkretnych pomysłów na prezenty dla niej i dla niego
    http://www.finansemlodegopolaka.pl/10-pomyslow-na-prezent-dla-niej-i-dla-niego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger