trzy teksty, które...


3 teksty, które najdłużej pozostały mi w myślach i warto o nich wspomnieć:


1. List wkurzonego ojca na nauczycieli w szkołach. Zgadzam się z jego każdym zdaniem, nauczyciele za dużo zadają dzieciom prac domowych. Warto przeczytać. 

2. Weź odblask, błagam! - Monika pisze bardzo mądrze. Pochodzę z małego miasta przy którym jest kilka wsi w których nie ma chodników dla pieszych przy głównych ulicach. Nie jestem kierowcą ale jestem za to drugimi oczami męża, gdy razem podróżujemy. Nocą nie mogę spać jadąc autem, boję się, że może stać się coś złego, dlatego drogi pieszy, pamiętaj o odblasku, tu nie jest żaden kicz!

3. Bardzo mądre słowa na blogu oczekujac.pl . 12 pewnych oznak, że to koniec. 
Po za 12 punktami, jest tam mnóstwo mądrych zdań i komentarzy. Nie wyobrażam sobie życia bez miłości, takiej duszności , nie wyobrażam sobie miłości dla pieniędzy , nie wyobrażam sobie życia w związku tylko i wyłączenie ze względu na dziecko. Każdy ma prawo do bycia szczęśliwym dlatego polecam ten tekst i w pełni się pod nim podpisuję.











parka  - H&M 
kamizelka / vest - Coccodrillo
legginsy / leggings - H&M %
chusa / shawl - ZARA
buty / shoes - Bartek

4 komentarze:

  1. Dziękuję!
    a odbiegając od tematu - Lisa ma boski but, właśnie takie chcę zamówić Liw! mały milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Monia, piszesz bardzo mądre teksty, ja mogę o takich wpisach pomarzyć dlatego nie pozostaje mi nic innego jak je polecać :)
      Ja miałam kilka typów z butów Bartka, jednak w Warszawskim sklepie mieli tylko jeden model , wzięłam o rozmiar większe bo 22 nie mieli i tyle mojego szczęścia bo w 22 by stopy nie włozyła :D
      Dobry masz gust , to wiedziałam już od dawna :)

      Usuń
  2. och, zakochana jestem w bezrękawniku Lisy ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger