Złote liście


Fotki jeszcze wrześniowe, bo ten czas tak ucieka mi między palcami a ja czasu nie mogę znaleźć na to by usiąść spokojnie na dupie i zająć się zaległymi sprawami, które tam gdzieś wiszą na liście i czekają na odhaczenie.


Tak więc odgrzewam wrześniowe fotki, w tle Amy Winehouse, herbaty już nie mam, zostało mi mleko sojowe i siedzę.

Siedzę i myślę, czekam aż samo się zrobi a wiem, że się nie zrobi. Poniedziałek , wtorek, środa, czwartek i ups, koniec tygodnia.

Czas się zabrać za wszystko co zaległe.

Lubię Lisę w tej zgniło zielonej parce, tak na luzaku ganiająca w liściach i gałęziach z drzew. Frajda.











parka - H&M %
bluzka / blouse - Tkmaxx
spodnie / pants - ZARA %
buty / shoes - ZARA %
szalik / shawl - Mango
kapelusz / hat - ZARA %

4 komentarze:

  1. śliczna dziewczynka :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, jesienny słodziak! :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: TOALETKA MOICH MARZEŃ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger