Grey hair / olaplex


Większość z blogerów, których obserwuję robią na blogu podsumowanie roku. U mnie będzie inaczej.


Żyję w lekkim zawirowaniu, większość decyzji, które podejmuję mało kiedy są przemyślane. Nie mam czasu na wiele rzeczy, dlatego też nie bardzo ma czas by sobie przemyśleć jaki miałam rok. 

Dlatego sobie i innym życzę odpoczynku, miłości i mało pokus. Doceniajmy każdego dnia to co mamy!

***

Przeszłam małą metamorfozę włosów. Z ombree blondu zeszłam do siwych, które marzyły mi się już latem ale bałam się ryzykować. Zaryzykowałam teraz i jak zwykle jestem bardzo zadowolona z efektu. Na pewno nie odważyłabym się pójść z tym do pierwszego lepszego fryzjera, korzystam jak zwykle z usług mojej fryzjerki (Barbara Cielniak Galeria Fryzur, Lwowska 60), zawsze wszystko dobrze wytłumaczy i doradzi. Polecam! 







kurtka / jacket - Jessica Buurman
szalik / shawl - Lightinthebox
spodnie / jeans - Diverse
buty / shoes - Timberland
torebka / bag - Marmollada
okulary / sunglasses - Giant Vintage

8 komentarzy:

  1. piękny ten kolor, ale nie widać bardzo siwego koloru.. cudna Moni! :)
    cudny ten pierścień, skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na zdjęciach zauważyłam , że widać go słabiej niż w realu, to chyba wina światła i nasycenia barw?
      Pierścionek Fruit Bijoux, chłopina miał gest i taki piękny znalazłam pod choinką <3

      Usuń
  2. Na zdjęciach trochę nie widać tego szarego :) Piękne okulary!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna codzienna stylizacja. Ciekawe przemyślenia.
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. wolę rudzielca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger