Jak zapakować prezent pod choinkę?


Dzisiaj kolejne z cyklu : Jak zapakować prezent pod choinkę.

Zawsze gdy chodzi o wybór prezentów na specjalne okazje, takie jak urodziny, rocznica ślubu, mikołajki, prezenty pod choinkę sprawdzam asortyment swoich ulubionych (w tym oryginalnych sklepów) . Już drugi raz po prezenty poszłam do Pan Tu Nie Stał. 

Oryginalne wzory, opakowanie i podejście do klienta. Bardzo bardzo bardzo lubię i polecam.
Uwaga, to nie jest reklama, polecam bo warto.

Do prezentu dołączyłam jak zwykle coś na ząb. Padło na Corny.

Poniżej relacja zdjęciowa opakowywania prezentu, od razu uprzedzam, że kilka rzeczy mogłam zamówić online, np czarną wlepkę z białym napisem, czy karteczkę do prezentu ' Grzeczny/ Niegrzeczny'. Mogłam ale tego nie zrobiłam. Wolałam wszystko przygotować sama. Przy pakowaniu tych wszystkich fajnych rzeczy , za każdym razem oddaję kawałek siebie, bo w końcu są te rzeczy prosto z serca.

Do pakowania wykorzystałam:
- szary papier
- szary twardszy papier (zawsze pozostaje taki rulonik po szarym papierze)
- czarny i biały pisak
-sznurek
- złote piórka o których pisałam w tym wpisie
- dwustronna taśma











Przypominam poprzednie wpisy z serii :
Jak zapakować prezent:

4 komentarze:

  1. super są rzeczy z PNTS!
    posiadamy kilka :)
    uwielbiam te piórka..

    a Ty co dostałaś Monia? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie zapakowane :D No i taki styl nie tylko pod choinkę pasuje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger