Prezent dla dziecka pod choinkę 3+


Moja propozycja prezentu pod choinkę dla 2-3 latka.


W zeszłym roku podarowaliśmy młodej metalowy jeździk Vilac, który był strzałem w dziesiątkę.
Nie ma dnia bym się nim nie bawiła. Dlatego za każdym razem, wybierając dla niej prezent, biorę pod uwagę czy się tym zainteresuje.

W tym roku kilkukrotnie byłam świadkiem jak bardzo interesowało ją składanie mebli przez męża, pomyślałam, że może przyda mu sie mała pomocniczka z własną skrzynką narzędzi.

Myślę, że taka zabawka jak drewniane młotki, śrubki, wkręty i klucze może być dla niej bardzo interesująca. Co z tego, że taka skrzynka z narzędziami to bardziej prezent dla chłopca jak dla dziewczynki. Nie znoszę tego podziału : dla chłopca autko, dla dziewczynki Barbie. Ile razy widziałam, jak chłopiec uparł się, że chce się bawić różowym wózkiem dla lalek. Moje dziecko ma prawo bawić się tym czym chce.

Jak zwykle kombinowałam przy pakowaniu. Tym razem na szary papier dokleiłam wycięte trójkąty z kolorowego papieru a gorącym klejem doczepiłam nóżki 'choineczkom'.

Do pakowania przyda się:
-10 minut bez dziecka
-szary papier
-kolorowy papier
-wstążka , ewentualnie sznurek
-pistolet i klej
-nożyczki
-wykałaczki / kawałek gałązki
-taśma









Przypominam poprzednie wpisy z serii :
Jak zapakować prezent:

5 komentarzy:

  1. Mnie właśnie najbardziej podobają się te prezenty pakowane w szary papier ;) a najlepiej z dodatkiem igliwia i jakiejś szyszuni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również one zachwycają ale dla dziecka wolę dodać jakiś ''dziecięcy'' akcent :)

      Usuń
  2. Świetny jest ten prezent :) na pewno wywoła wiele radości ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie

    Rzadko można spotkać blogerów, którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać z kolei dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam udowodnić wszystkim, że ta platforma jest warta uwagi i można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie: http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci to wychodzi :) W zeszłym roku zaopatrzyłam się w ten sam papier w sowy :) Zarówno opakowanie, jak i wózek dla lalki zrobiły furorę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger