13 komentarzy:

  1. super wszystko dobrane! Podoba mi się :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory są genialne:) cudny płaszcz:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaszcz i szal super wspolgraja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, urzekł mnie tytuł <3 i nadal twierdzę, że szal przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i to jest to!!! Podoba mi się ten look :) a te okulary. Potrafisz dobrać kolory, żeby wszystko współgrało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o jezuuu
    jak pięknie!!
    a czarnobiałe zdjęcie MIAŻDŻY :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem wielką zwolenniczką osób, które zimą są gotowe postawić na kolor w swoich stylizacjach!
    W ten sposób od razu człowiek wręcz promienieje. U Ciebie to widać! Mimo, że jestem na Twoim blogu dosłownie chwilę już wiem, że masz wspaniałą osobowość i jesteś gotowa na eksperymenty w swoich stylizacjach. :)
    Zostałaś moją inspiracją. Bardzo Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary :D

    Zapraszam Cię do mnie: MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger