fef


Kim jestem?
Co raz częściej zadaję sobie to pytanie.
Kim jestem?

Czasami nie mam pojęcia kim jestem. Czasami nie wiem co czuję. 

Momentami mam taki chaos w głowie, burzę myśli, czasami muszę położyć się w totalnej ciszy by to wszystko wyciszyć. 

Mimo tego, daję radę, idę do przodu, staram się.

Poniedziałki bywają bardzo trudne.









sweter / sweater - H&M
spodnie / pants - Diverse %
płaszcz / coat - Lightinthebox
chusta / shawl - Lightinthebox
okulary / sunglasses - Giant Vintage
buty / shoes - Pepe Jeans



13 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :) Uwielbiam patrzeć na Twoją rodzinkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy super się prezentujecie :)

    Zapraszam na: Burton Process Flying V

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądają w połączeniu ten płaszczyk i szalik!
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetne zestawienie kolorystyczne!

    BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny szal i płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie zimno w kostki? :)
    lubię Cię taką okutaną szalami... i te włoski! mmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas temp na plusie, dużo na plusie :)

      Usuń
  7. Super pomysł łączący elegancki płaszcz z butami sportowymi. Polecam taki zestaw. Fajnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger