SOXSTORY


Dzisiaj kilka słów o kolorowych skarpetkach mojego koleżki i nie piszę tu o jego własnych skarpetach, które nosi na własnych stopach tylko o soxstory.com

Pewnego wieczora podczas naszego urlopu w Polsce , siedząc sobie i przeglądając fejsbunia , natrafiłam na status koleżki, który brzmiał właśnie tak: \\ Do końca roku w Tomaszowie dostawa w ciągu godziny kurierem KENET //

Nie wiele myśląc ani się zastanawiając wchodzę sobie na stronkę www i zdziwko mnie bierze. Kolorowe i wzorzyste skarpetki ❤ Od razu piszę i zamawiam, jedne dla siebie i dwie dla męża , dodatkowy prezent pod choinkę. Minęło kilka chwil a koleżka czeka pod domem z dostawą :D 

Nie ukrywam, jestem wielką fanką takich kolorowych skarpetek, tych we wzory również dlatego nie mogłam nie skorzystać. Na rynku jest kilka firm, które oferują równie fajne skarpetki ale jeszcze tych made in Poland dla dorosłych nie widziałam.

Udało mi się przeprowadzić mini wywiad z właścicielem sklepu:

-Kto jest właścicielem soxstory?
Właściciel - ja kenet :)

-co skłoniło was/ciebie do produkcji takich skarpetek?
co Nas sklonilo.. Hm chcielismy poprostu robic cos swojego, mielismy pare roznych planow, ale ostatecznie wyszło, ze to będą skarpetki, jakos zupełnie przypadkowo na to wpadliśmy chyba ;)

-czy zamierzacie/zamierzasz skupiać sie na skarpetkach czy w planach jest coś jeszcze?
na razie skarpetki póki co, zobaczymy co Nam wpadnie do głowy dalej, planujemy ogólnie przejąć władze nad światem heheheh

Za ten plan przejęcia władzy nad światem trzymam kciuki i cieszę się, że są osoby, które jakoś ubarwiają nasz szary Tomaszów swoimi kolorowymi skarpetkami <piona>

--------------------------

Co prawda mamy dopiero połowę stycznia ale jeśli są tu jakieś osoby, które już teraz zastanawiają się nad prezentem na walentynki, możecie zamówić takie fajne skarpetki w serduszka bądź usta dla swojej drugiej połówki. Ja już z tej opcji nie skorzystam, mąż dostał oba wzory pod choinkę :P Ups, muszę wymyślić coś ciekawszego ;)

ps. to nie jest żaden tekst sponsorowany.

ps.2. Wielki plus za ekologiczne opakowanie skarpetek.






Przypominam podobne wpisy z serii : polecam bo made in poland:





2 komentarze:

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger