cat eye i kilka spraw


Jakiś czas temu, przeglądając archiwum bloga, spotkałam się z komentarzem , dlaczego poruszam tematy odbiegające od mody na blogu modowym.


Prawdę powiedziawszy zatkało mnie i nawet tego nie skomentowałam ale teraz czuję, że mogę coś na ten temat napisać.

Mam dość pieprzenia ciągle o modzie, co modne, co nosić a czego unikać. Nie jestem żadnym guru modowym, żadną stylistką , która daje rady. Ja ich nie daję i nie mam zamiaru tego robić. Jestem blogerką, która pisze o wszystkim a blog jest uwiecznieniem tego jaka jestem na co dzień.
Nie stylizuję się na specjalne sesje blogowe z idealnym tłem, makijażem i idealnie ułożonymi włosami i nie wracam potem do domu , by zmyć całość bańki, którą niektóre blogerki nam wciskają.
Ja tu pokazuję siebie, swoje codzienne stylizacje, stylizacje córki , czasami ciekawe produkty i inne rzeczy, które są częścią mnie.

Pisałam i pisać będę nadal na różne tematy. Samą modą człowiek nie żyje. 




płaszcz / coat - Lightinthebox
tunika / tunic - Wholesalebuying
spodnie / jeans - Yoins
buty / shoes - Lemon Jelly
czapka / beanie - Diverse
szalik / scarf - Lightinthebox
torebka / bag - vintage

6 komentarzy:

  1. Tak jak Ciebie, tak i mnie zatkało. Pisząc tylko o modzie to ludzie wytknął,że tylko moda i moda, a jak zróżnicujesz tematy to też źle. Coraz częściej zastanawiam się co poniektórzy ludzie mają w głowie. Osobiście Twój blog jest jedynym,którego przeglądam od początku, szukając inspiracji dnia codziennego.P.S. jak ten czas szybko leci, a Lisa jest na to niezbitym dowodem. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! <3 buziaki :)

      Usuń
  2. Brawo kochana.
    Jestem tego samego zdania, choć u siebie też dostaję takie komentarze
    ale mój blog dawno temu przestał być modowym , piszę o wszystkim, zdjęcia stylizacji robię przy okazji i jestem za stara juz chyba, żeby przejmować się komentarzami, że jak mogę pisać o produktach do sprzątania ;))
    rób swoje tak jak chcesz bo to Twoje miejsce,
    a ja je bardzo lubię; *
    pozdrawiam Marcelka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę że się ze mną zgadzasz :*

      Usuń
  3. I o to chodzi, piszesz przede wszystkim dla siebie, a nie dla innych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger