Co i jak zapakować z okazji Walentynek dla Niego?


Walentynki, święto które posiada tyle samo zwolenników co przeciwników. Jedni uważają, że to święto komercyjne, które ma podnieść sprzedaż towaru a drudzy uważają, że to słodkie, kiedy druga połówka o tobie pamięta. Ja jestem za, głównie dlatego, że kocham obdarowywać moich bliskich prezentami.


W tym roku poszukiwanie 'tego' prezentu zostawiłam na prawie ostatnią chwilę. Nie miałam czasu na poszukiwania, ani te sklepowe ani online. Z pomocą przyszedł mi facebook, który akurat pewnego dnia zaproponował polubienie strony My muesli. 
Polską wersję strony znałam już dawno, niemieckie produkty My muesli znałam ze spożywczaka ale tam nie mieli wersji walentynkowej.

Mój mąż lubi zajadać się musli , więc dlaczego by miało mu się nie spodobać ;)

Całość opakowałam w papier, obwiązałam czerwoną wstążką, domalowałam kilkanaście serduszek i to wszystko z pomocą młodej ;)








Przypominam poprzednie wpisy z serii :

Jak zapakować prezent:


3 komentarze:

  1. Uwielbiam taki minimalistyczny sposób pakowania prezentów! A Walentynek nie krytykuję, tylko nie przepadam za obnoszeniem się ze swoją miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zapakowanie prezentu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger