co z tymi spinkami? DIY


 Podczas porządków w szafie młodej złapałam się za głowę, gdy zobaczyłam jaki bałagan panuje w jej pudełku z ozdobami na włosy. Chodzi mi głównie o spinki, których ma naprawdę dużo. 

Wiedziałam, że jeśli zrobię tam porządek układając to wszystko to i tak za kilka dni będzie panował tam bałagan, dlatego wpadłam na pomysł, by zrobić jej organizer na spinki metodą DIY.

W internecie można kupić kilka fajnych organizerów, np w kształcie chmurki ze zwisającymi tasiemkami, na których elegancko zwisają spineczki. Ja poszłam trochę w inną stronę, zrobiłam jej organizer z samoprzylepnej koronki. Taki pomysł na szybko.

Odmierzyłam odpowiednią długość koronki, z oby stron odlepiłam centymetr folii z koronki i przyczepiłam ją na bok szafy. W miejscu nieodlepionej folii koronki poprzyczepiałam wszystkie spinki. Pomysł banalny ale dzięki temu zaoszczędziłam szperania w pudełku w poszukiwaniu spinki.

Może akurat komuś spodoba się ten pomysł. Taśma na koronce jest dość wytrzymała, nie odlepia się i nie brudzi szafy , jeśli znudziłby nam się pomysł z organizerem można ją po prostu odlepić.








5 komentarzy:

  1. śliczne !
    www.mrs-caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Jakim aparatem robisz ? Chciałbym coś kupić niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł a spineczki wszystkie bym chciała do mych niesfornych włosów ;)
    serio!

    OdpowiedzUsuń
  4. No dosyć ciekawe rozwiązane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Diva na urlopie - fashion blog , Blogger